La revolta escènica del liti, estrenada a l’Altre Festival

La revolta escènica del liti es va estrenar el passat 11 de juny a l’Altre Festival en el marc de la programació professional. Es tracta d’un projecte de creació artística en l’àmbit de la salut mental a la ciutat de Barcelona, que ha impulsat processos de creació comunitària entre tres agents (persones amb experiències en primera persona, famílies i personal sanitari), a partir del teatre de l’oprimit, per donar lloc a una creació teatral que contribueix a erradicar les narratives socials que redueixen les persones al seu diagnòstic.

Sota la direcció artística d’Antonio Masegosa i Míriam Camps, la proposta s’ha nodrit també de les tècniques mixtes de fotografia per a la creació de l’escenografia (Kati Riquelme), del videoart com a element de la dramaturgia (Andrés Duque) i la col·laboració especial de Isabel Do Diego (música en directe). 

Siguénos en redes sociales

En esta web no utilizamos cookies de perfil. Utilizamos solo cookies técnicas para un correcto funcionamiento de la web.